Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»
Кваліфікація: бакалавр музичного мистецтва, керівник хору, артист хору, соліст – вокаліст, викладач фахових дисциплін
Мета програми
підготувати висококваліфікованих, фахово-компетентних, інноваційно зорієнтованих, конкурентоздатних фахівців диригентсько-хорового мистецтва (академічного) відповідно до вимог державного стандарту вищої освіти України в галузі музичного мистецтва із широким доступом до працевлаштування у виконавській, музично-педагогічній, організаційно-управлінській, просвітницькій сферах культурного життя; сформувати і розвинути у студентів інтелектуальні, творчі та соціально-особистісні якості, що формують поліфункціональність диригентсько-хорового фаху для подальшої багатовекторної діяльності у галузі культури і музичного мистецтва.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Мистецький і музично-просвітницький
- вивчення і формування духовних потреб різних соціальних груп та вікових категорій суспільства в музично-просвітницькій діяльності;
- розробка і реалізація просвітницьких проектів з метою популяризації музичного мистецтва, культури і освіти у широких колах суспільства із залученням сучасних ЗМІ та соціальних мережах;
- участь у суспільних дискусіях з питань розвитку музичного мистецтва і освіти;
Музично-педагогічний
- формування у здобувачів освіти здатності до викладацької діяльності у художньо-естетичній, музичній, мистецькій сфері;
- організація і планування навчально-виховного процесу з використанням новітніх технологій музично-освітнього навчання, спрямованих на кінцевий результат з проекцією на сучасну професійну проблематику і конкурентноздатність в умовах сьогодення;
- засвоєння принципів взаємодії з громадськими, освітніми та дослідницькими організаціями, дитячими, художньо-творчими колективами і батьками для вирішення завдань у професійній діяльності;
- використання можливостей освітнього середовища для забезпечення якості освіти, в тому числі із застосуванням інформаційних технологій;
- здійснення професійної самоосвіти і особистісного зростання, проектування подальшого освітнього маршруту і професійної кар'єри;
Музично-виконавський
- участь у художньо-мистецькому житті суспільства;
- створення художньо-освітнього середовища через концертно-виконавську діяльність, формування репертуарної політики вокально-хорових колективів академічного спрямування;
- здійснення фахових консультацій в підготовці творчих проектів у галузі музичного мистецтва і культури;
Організаційно-управлінський
- здійснення функцій керівника структурних підрозділів у державних і муніципальних органах управління культури, творчих спілках і товариствах;
- розробка та реалізація творчих проектів (концертів, фестивалів, конкурсів, майстер-класів, ювілейних заходів тощо);
- керівництво вокально-хоровим колективом;
- робота з авторами (композиторами, аранжувальниками), взаємодія з фахівцями споріднених професій (режисерами, звукорежисерами, хореографами, сценографами тощо).
НАШІ ВИПУСКНИКИ МОЖУТЬ ЗАЙМАТИ ПОСАДИ
Викладач професійного навчально-виховного закладу
Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.)
Керівник хору (вокального ансамблю)
Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.)
Артист-вокаліст (оперний, камерний, соліст, соліст-бандурист, музичної комедії, естради та ін.)
Артист-соліст (хору)
Керівник музичний
КОНКУРСНІ ПРЕДМЕТИ
Спеціальність - 025 «Музичне мистецтво»
Мотиваційний лист
Національний
мультипредметний тест
Творчий конкурс
Запрошуємо на навчання у кращому мистецькому вищому навчальному закладі України!
*Згідно консолідованого рейтингу закладів вищої освіти України: "Топ-200 Україна", "Scopus" та "Бал ЗНО на контракт".

НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД
(для перегляду повної інформації натисніть курсором на прізвище або пальцем на фото)